دریافت کد دانلود بازی فوق فشرده و کم حجم Sid Meiers Civilization V برای pc

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
13:11
جمعه 12 دی 1393

در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت.

تعداد بازدید از این مطلب: 2010
محمد جواد فرزانه
11:6
پنج شنبه 11 دی 1393

ازی Assetto Corsa عنوانی در سبک شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای از کمپانی ایتالیایی Kunos Simulazioni است. در این بازی شما با خودروهای جدید و قدرتمندی روبرو می شوید و تمامی زمین های بازی و حتی محیط زمین های بازی بصورت کاملا واقعی طراحی شده است. سری رقابت های ارائه شده در گیم پلی این بازی بر پایه قوانین و روند جاری در دنیا واقعی از جمله سیستم هندلینگ و نوع و شکل ظاهری جاده هاست. طراحی اتومبیل ها نیز بر اساس مدل واقعی و به زیبایی صورت پذیرفته به صورتی که حتی می توان از تماشای آنها به تنهایی لذت برد. بازی این امکان را به شما می دهد تا تمامی اتومبیل های خود را سفارشی کرده و به صورت تکنفره و یا چندنفره و آنلاین به مسابقه با یکدیگر بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 882
محمد جواد فرزانه
21:19
چهار شنبه 10 دی 1393

Mordorدر اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

برای دانلود به ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 792
محمد جواد فرزانه
15:7
چهار شنبه 10 دی 1393

| FIFA 15 Ultimate Edition-FULL UNLOCKED 9.3 G |

FIFA 15 نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 8360
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
14:48
سه شنبه 9 دی 1393

RELOADED

بازی The LEGO Movie Videogame دارای 15 مرحله و 90 کاراکتر است . در این بازی لگو در نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود و بازیکنان در مسیری قرار میگیرند که نتیجه ی آن نجات دنیای لگو خواهد بود و در آخر تمام شخصیت های مهم این بازی کنار هم قرار خواهند گرفت ....اگر شما هم وسوسه شده اید که تصاویر این بازی را به همراه لینک دانلود و حجم بازی ببینید برای دانلود این بازی جدید و کم حجم شده به ادامه ی مطلب بروید....

تعداد بازدید از این مطلب: 807

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر