دریافت کد دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
12:54
جمعه 11 ارديبهشت 1394

نسخه جدید بازی انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. این بازی به علت انتشار آن برای کنسول های نسل هشتمی، کمی با تاخیر مواجه شد. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک بازی کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است و چیزی درخور کنسول های نسل هشتمی قرار شده که ارائه شود.

WWE 2K15 PC-RELOADED

|کرک فیکس WWE.2K15.Crackfix-RELOADED به پست اضافه شد|

|دانلود به صورت پارت های ۵گیگابایتی به پست اضافه شد|

 

WWE 2K15 pc cover small دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 770
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
12:45
جمعه 11 ارديبهشت 1394

                                                              توجه               توجه 

بازی gta v منتشر شده است اما کرک سالمی ندارد.در صورت امدن کرک حتما این بازی جذاب راقرار خواهم داد.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 541
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
بازدید : 541
محمد جواد فرزانه
14:48
پنج شنبه 2 بهمن 1393

Grand Theft Auto V

بالاخره بازی معروف GTA V در تاریخ 7 بهمن ماه یعنی پنج روز دیگر برای PC منتشر می شود.

ساخت نسخه PC بازی GTA V توسط تیم توسعه دهنده PC بازی مکس پین صورت گرفته است.

درهمین روز بازی Dying Light هم برای PC منتشر می شود.

این دو بازی را می توانید از همین وبلاگ دانلود نمائید.

Dying Light

تعداد بازدید از این مطلب: 522
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ,
بازدید : 522
محمد جواد فرزانه
14:19
پنج شنبه 2 بهمن 1393

 

Saints Row Gat out of Hell | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row Gat out of Hell برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso

 

 

معرفی بازی :

 

Saints Row Gat Out of Hell یک DLC مستقل برای بازی Saints Row IV می باشد که به تازگی توسط Deep Silver منتشر شده است. در این بازی شما با حضور در نقش یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto بایستی به سراغ رئیس گروه Saints بروند و او را نجات دهند. حال در این میان شما با شخصیت های تاریخی و محبوب سری Saints Row نیز مواجه خواهید شد. همچنین گفته شده سایز نقشه ی این DLC نصف نقشه ی Saints Row IV می باشد و بازیکنان برای حمل و نقل می توانند از بال های فرشته ها و شیطان ها استفاده کنند یعنی کاراکتر شما در این DLC بال در می آورد.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1650
محمد جواد فرزانه
21:36
چهار شنبه 24 دی 1393

دانلود بازی Headless برای اندروید

  یک جوجه ی بدون سر چقدر می تواند بدود؟ این بازی بر اساس داستان Miracle Mike که در ان جوجه ای 13 ماه بدون سر زندگی می کرد ساخته شده، حس بازیکن را بر می انگیزد تا خود را محک بزند و ببیند که تا چه مدت می تواند بدون سر بدود. بسته های خون را بگیرید تا بتوانید بیشتر زنده بمانیدو برنده شوید. با فرار از تیغ های برُنده و دیگر موانع پیش بروید، مراحل جدید را باز کنید و قدرت های خود را ارتقاء دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 609
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
محمد جواد فرزانه
20:10
سه شنبه 23 دی 1393

بازی بسیار جذاب و اکشن Godfire: Rise of Prometheus محصول شرکت Vivid Games S.A

گرافیک خیره کننده و در حد کنسول های بازی با جزئیات فوق العاده بالا

نسخه عادی + نسخه مود شده برای پردازنده های مختلف

به همراه دیتای تمام پردازنده های گرافیکی (Tegra , Mali , Adreno , PowerVR) به صورت مجزا

به همراه تریلر رسمی بازی

نکته ۱: این بازی تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید ۴٫۱ به بالا می باشد.

نکته ۲: این بازی به دلیل گرافیک و حجم بسیار سنگین، برای اجرا شدن نیاز به سیستم هایی با پردازنده های حداقل دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی ، رم ۲ گیگابایت و گرافیک های نسل جدید به همراه حداقل ۲٫۵ گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دارد. بدیهی است که سیستم های ضعیف تر با لگ و افت فریم در بازی همراه خواهند بود و یا این که قادر به اجرای بازی نیستند.

نکته ۳: این بازی تنها در نسخه مود شده عرضه شده است. نسخه هایی که با عنوان معمولی هم عرضه شده اند، مود شده می باشند. لذا به این نکته دقت کنید که در حال حاضر نسخه های قابل دانلود به صورت رایگان به همراه دیتا مود شده هستند.

نکته ۴: نسخه ۱٫۰٫۸ با دیتای قبلی کار نمی کند. باید دیتای جدید را دانلود کنید.

Godfire: Rise of Prometheus عنوانی پر سر و صدا از یک شرکت بازی سازی در کشور لهستان به نام Vivid Games S.A می باشد که تنها بعد از یک روز پس از عرضه ۱۰ هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. طی همین مدت کوتاه منتقدان بسیاری این بازی را نامزد بهترین بازی عرضه شده طی ماه های اخیر اعلام کردند و بدون شک Godfire: Rise of Prometheus یکی از نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۱۴ و حتی شاید سال های قبل هم باشد.

این بازی با مقداری الگو گیری از سری بازی های God of War ، داستانی هم راستا با این سری بازی ها تدارک دیده است. نام و سبک بازی و گیم پلی آن نیز تا حدودی شبیه به God of War می باشد. در این بازی جذاب و هیجان انگیز به جنگ های بزرگ و خونین افسانه های یونان باستان پرداخته می شود. گرافیک این اثر به قدری بالاست که بدون تعارف می توان آن را با بازی های کنسول های بازی مقایسه کرد. با باز های توپ در معرفی بازی Godfire: Rise of Prometheus همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1452
محمد جواد فرزانه
13:48
دو شنبه 22 دی 1393

دانلود بازی راگبی Rugby Challenge 2

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

حس خود را میهمان بزرگترین بازی راگبی کنید، Rugby Challenge 2 نسخه ی the Lions Tour با حضور Jonah Lomu ی افسانه ای مجموعه ای محتوای کاملا جدید را به کار گرفته است. Rugby Challenge 2 بیش از 110 تیم و 50 Stadia از سراسر دنیا را به کار گرفته و همچنین شامل لایسنس برای All Blacks، Qantas Wallabies، British و Irish Lions 2013 تور استرالیا، USA Eagles، Bledisloe Cup، Barbarians FC، Combined Country، Super Rugby Teams، AVIVA Premiership Rugby، TOP 14، Pro D2، RaboDirect PRO12، ITM Cup و Runfurly Shield نیز می باشد. گیم پلی عالی و گسترش یافته به علاوه ی ضربات سریع، Lineout های سریع، ضربه از Lineout، قطع بازی، رقابت بر سر توپ، جداکردن بازیکنان از جنجال و هیاهو و استراتژی های پویای تیمی در بازی منتظر شماست. حالت های بازی شامل مسابقه ی منفرد، The Liones Tour، رقابت ها، حالت حرفه ای گسترش یافته، آموزش و بازی آنلاین تا حالت چند نفره ی 4v4 است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 653
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
20:49
یک شنبه 21 دی 1393

دانلود بازی Cloud Raiders برای اندروید

در این پست با بازی Cloud Raiders ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Cloud Raiders یک بازی استراتژی آنلاین می باشد که شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب Clash of Clans دارد. در دنیایی که جزیره های شناور مختلفی در ان وجود دارند باید تا می توانید ارتش خود را قدرتمند کنید و دشمنان را نابود سازید. با دوستان خود متحد شوید و نیروهای بیگانه را نابود کنید و قلمرو خود را وسیع تر از گذشته کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 648
محمد جواد فرزانه
20:42
یک شنبه 21 دی 1393
 

دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout برای اندروید

در این پست با بازی Modern Combat 5: Blackout ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Modern Combat 5: Blackout یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص برای اندروید می باشد که تا به این تاریخ عرضه شده است! در حالت تک نفره و داستانی بازی باید با انبوهی از جدیدترین سلاح های روز دنیا تمام تلاش خود را به کار گیرید تا راه خود را از میان دشمنان باز کرده و ماموریت های داده شده را با موفقیت به اتمام برسانید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 700
محمد جواد فرزانه
20:40
یک شنبه 21 دی 1393

دانلود بازی Running Shadow v1.0.2 برای اندروید

در این پست با بازی Running Shadow ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Running Shadow ترکیبی منحصر به فرد از سبک های بازی فرار و نقش‌آفرینی فانتزی می‌باشد که به همراه فیزیک معمول این نوع سبک بازی، داستانی افسانه ای و پر از رمز و راز و چیزهای جذاب را در خود دارد. داستان بازی سایه دونده از این قرار است که دستکش جادویی از دست نگهبانان قصر به سرقت رفته و شما در نقش یک جنگجوی قدرتمند از فرقه ی باستانی می بایستی که برای به دست آوردن دسکتش و جام تلاش کنید و از دست جادوگران فرار کنید! بله این بازی دارای سبکی شبیه تمپل ران می باشد و باید تا می توانید بدوید و از موانع بسیار زیادی که در سر راهتان قرار دارد بگذرید و همه ی جادوگران را از بین ببرید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4383
محمد جواد فرزانه
20:35
یک شنبه 21 دی 1393

دانلود بازی Best Park in the Universe برای اندروید

در این پست با بازی Best Park in the Universe ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. آیا برای یک درگیری بزرگ در کیهان آماده اید؟ در بازی بهترین پارک در جهان به Mordecai, Rigby و Muscle Man کمک کنید تا در نبرد مقابل موجودات فضایی، هیولاها و اژدها پیروز شوند. در این بازی از ساعت ها مبارزه به شیوه های مختلف در 4 جهان متفاوت و 20 مرحله نفس گیر لذت خواهید برد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 631
محمد جواد فرزانه
21:37
شنبه 20 دی 1393
دسته‌بندی : اکشن | بخش بازی

دانلود بازی Enemy Front برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

بازی Enemy Front شما را به جنگ جهانی دوم برده و با عملیات های بسیار سختی روبرو می کند. در حالیکه سبک جنگ جهانی دوم، یک سبک کاملاً شناخته شده است و نمی توان ایده های جدیدی را در آن به کار برد، به نظر می رسد که Enemy Front می خواهد یک بازی تیراندازی با المان های جدید باشد. سازندگان این بازی می گویند که ما نمی خواهیم بازیکنان را به یکباره در خط مقدم یا در نرماندی قرار بدهیم تا پس از آن برلین را فتح کنند. این کارها میلیون ها بار صورت گرفته و بازیکنان با آن ها آشنا هستند. بازی Enemy Front از Saving Private Ryan دور خواهد شد. این جنگی بوده که مربوط به دوران پدربزرگ های ما می شود و باید به کشته شدگان آن نیز احترام گذاشت. قرار نیست که در هر بازی ای که با موضوع جنگ جهانی ساخته می شود، یکسری المان ها و عملیات های تکراری را به نمایش دربیاوریم. در این بازی قرار است کمی حالت شادی و سرگرم کننده را نیز تجربه کنید. البته استفاده از المان های سرگرم کننده باعث نشده که بازی بیش از پیش فانتزی شود. در این بازی با صحنه های سینمایی جالبی روبرو می شوید که در فیلم های دهه 70 آمریکا مشاهده شده بود. در Enemy Front بازیکنان خودشان را در نقش کلینت ایستوود (Clint Eastwood) خواهند دید که یک کله خراب درست و حسابی است! بازی به شکلی ساخته شده که بیشتر به صورت فیلم روایت شود و همین طور بازیکنان خود را به خوبی در جنگ احساس می کنند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 653
محمد جواد فرزانه
21:24
شنبه 20 دی 1393

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box به پست اضافه شد ::..

…:: کرک فیکس گروه CODEX به پست اضافه شد ::..

…:: کرک کامل و 100% گروه RELODAD به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت شماره 1 بازی از گروه RELODAD به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت شماره 2 بازی از گروه RELODAD به پست اضافه شد ::..

عناصری همچون عادت و لذت،انتظار و حسرت،تنفر و عشق مشخص هستند.این گونه حس ها را اگر بخواهیم در دنیای فیلم دنبال کنیم،بسیار زیاد هستند و می توانیم در آثار زیادی خود را غرق این احساسات خوب یا بد ببینیم.اما در دنیای بازی اتفاقات این گونه رقم نمی خورد.زیرا غالبا هم سازنده و هم بازیکن به فکر چند ساعت سرگرمی هستند؛سازنده ها پول می خواهند و بازیکن ها می خواهند صرفا یا برنده شوند و یا چند نفر را بکشند.شاید این تنها توضیح منطقی برای این امر باشد که چرا بازی هنر نیست و فعلا هم نمی شود.سازندگانی هم که می خواهند بر خلاف موج شنا کنند،آن قدر انگشت شمار هستند که تا ابد حریف این اقیانوس خروشان نخواهند شد.اما از معدود بازی های سرگرم کننده و بسیار مهیج که بعضا داستانی تاثیرگذار ارائه می دهد و بازیکن را در خود غرق می کند، Call Of Duty بوده است؛یکی از بزرگ ترین فرنچایزهای صنعت بازی.تفاوت اساسی Call Of Duty با هم قطارانش ایجاد همان حس هاییست که در ابتدا ذکر کردم.بدون شک همه شما انتظار را برای Black Ops 2به یاد دارید،حسرت را در هنگام بازی کردن Ghost حس کردید،تنفر از زاخایف را برای کشتن Gaz در Modern Warfare1 به یاد دارید،عشق به MacTovish را هنگام مرگ در Modern Warfare 3 در دلتان داشتید.پس این سری و این فرنچایز به هیچ عنوان ساده نیست و نمی توان ساده از آن گذشت.سال گذشته Ghost تا حد کشتن نوستالژی جلو رفت.اما این بار سازندگان سری محبوب Modern Warfare با همکاری یکی از بزرگ ترین بازیگران حال هالیوود دست به دست هم داده اند تا Call Of Duty به گذشته درخشان خود بازگردد.
اگر بخواهم باز گذری به گذشته بزنیم باید بگوییم هربارCall Of Duty دارای داستان و کاراکتر های قدرتمند بوده،بازی موفق و لذت بخش از آب درآمده.زیرا کاراکترها در این سری همیشه حرف اول و آخر را زده اند.داستان بازی با یک اتفاق ناگوار در پی یکی از جنگ های ارتش آمریکا در کره شمالی آغاز می شود و میشل(که در طول بازی کنترل او را در دست دارید) دست خود را از دست می دهد.اما پس از مدتی دوری از جنگ او با جاناتان آیرونز(با صداپیشگی Kevin Spacey) آشنا می شود که موسس یک شرکت خصوصی فوق پیشرفته در زمینه نرم افزار و سخت افزار جنگی است و در محصولاتش از بالاترین و عجیب ترین تکنولوژی ها استفاده می کند.نام شرکت او Atlas است.آیرونز به میشل پیشنهاد می دهد که برای نداشتن یک دست نیازی نیست از جنگ در ماموریت ها دور بماند.به همین دلیل میشل به شرکت او می پیوندد و بعد از این که دستی جدید برای او می سازند،او را وارد ماموریتی می کنند.تا مدت ها اوضاع خوب بود تا این که در پی یکی از ماموریت های Atlas که برای ترور یک تروریست جهانی صورت گرفته بود،میشل متوجه موضوعی می شود که تمام باور های او و تمام اهداف زندگی او را تغییر می دهد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1266
محمد جواد فرزانه
14:21
جمعه 19 دی 1393

دانلود بازی Assassin's Creed Unity برای PC

…:: آپدیت شماره 1.3 بازی اضافه شد ::..

…:: آپدیت شماره 1.2 بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

از همان سال 2007 که اولین نسخه ی سری Assassin’s Creed روانه ی بازار شد و با فروش و استقبال بی نظیری رو به رو شد، انتظار می رفت که یوبی سافت این عنوان را گسترش دهد و به یک فرانچایز تبدیل کند. در حالی که انتظار می رفت چند سال از عرضه ی نسخه ی اول بگذرد تا نسخه ی دوم عرضه شود، در کمال حیرت یوبی سافت دو سال پس از عرضه ی نسخه ی اول، نسخه ی دوم را نیز روانه ی بازار کرد که با تغییرات شگرف خود توانست همگان را مجذوب خود کند. یوبی سافت که کار ساخت نسخه ی دوم را از زمانی که ساخت نسخه ی اول در میانه قرار داشت، آغاز کرده بود، تصمیم گرفت برای نسخه ی سوم نیز چنین کاری انجام دهد. بنابراین بلافاصله پس از ساخت نسخه ی دوم، کار ساخت نسخه ی سوم نیز آغاز شد و در این میان دو عنوان فرعی از این سری که در واقع تکمیل کننده ی راه نسخه ی دوم بود، عرضه شدند. سرانجام در سال 2012 نسخه ی سوم عرضه شد اما نتایج آن چیزی نبود که یوبی سافت انتظار داشت، در نتیجه این شرکت تصمیم گرفت نسخه ی چهارم این سری را به سرعت و بر اساس مکانیزم نبرد های دریایی نسخه ی سوم، راهی بازار کند تا بر روی یک عنوان جدید از این سری کار کند. یوبی سافت به این دلیل که به این نسخه همانند یک شروع جدید برای این فرانچایز نگاه می کرد، تصمیم گرفت آن را به عنوان نسخه ی پنجم بازی عرضه نکند و به این ترتیب این عنوان با نام Assassin’s Creed Unity معرفی شد. عنوانی که قرار است ناجی این فرانچایز باشد و آن را به ریشه های خود باز گرداند.
Assassin’s Creed Unity همانند یک IP جدید است. در واقع در این عنوان اکثر مکانیزم ها تغییر کرده اند و بهبود یافته اند که از جمله ی آن ها می توان به حرکات بسیار بهتر پارکور و همچنین مبارزات چالش بر انگیز تر اشاره کرد. اولین نمایش رسمی بازی از بخش جدید آن یعنی Co-Op بود که در E3 2014 به نمایش در آمد و نشان داد که تیم سازنده بر روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. نمایش دیگر بازی از بخش تک نفره ی آن و نمایش مکانیزم های جدید این نسخه بود که باعث شد تا امید طرفداران به این عنوان بسیار بیشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations یعنی آقای Alexandre Amancio نیز به خوبی نشان دهنده ی این مسئله است که یوبی سافت قصد دارد با این عنوان به ریشه های این سری باز گردد. از سوی دیگر 10 استودیو مشهور یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نیز بر روی این عنوان کار می کنند که نشان از عظمت این عنوان دارد. Unity اولین نسخه ی این سری است که تنها بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود و در نتیجه دارای یک جهش گرافیکی عظیم نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همه ی این موارد نوید یک عنوان عالی را می دهد و طرفداران این فرانچایز امیدوارند تا این نسخه بار دیگر عظمت این سری را باز گرداند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 603
محمد جواد فرزانه
14:11
جمعه 19 دی 1393

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

حتما اکثر شما نام سری فیلم های سینمایی تبدیل شوندگان یا Transformers را شنده اید و اگر هم از طرفدان این سری فیلم ها بوده باشید حتما سری کامل آنرا تماشا کرده اید. در کنار سری فیلم های Transformers بازی های کامپیوتری آن نیز ساخته شده اند و معمولا چند ماه قبل از انتشار فیلم سینمایی جدید تبدیل شوندگان، بازی کامپیوتری آن منتشر می شود. امسال نیز مانند زمان های گذشته چند ماه قبل از انتشار فیلم سینمایی جدید سری Transformers بازی آن با عنوان TRANSFORMERS™: Rise of the Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از چهل کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز می باشذ که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول TRANSFORMERS™: Rise of the Dark Spark نیز دارای بخش Co-op است که 4 بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره TRANSFORMERS™: Rise of the Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 608
محمد جواد فرزانه
14:8
جمعه 19 دی 1393

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer امسال با شعار “زمین از آن ماست” یا “The Pitch is Ours” وارد رقابت با رقیب دیرینه ی خود یعنی FIFA شده است. طبق آخرین اخبار بعد از نمایشگاه E3 2014، کونامی اطلاعاتی در رابطه با نسخه جدید و چند عکس منتشر کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اینبار کونامی سعی کرده هیجان و انعطاف پذیری رو به PES برگرداند تا بتواند بار دیگر مانند نسل گذشته یک شبیه سازی فوتبال همراه با هیجان و لذت رو ایجاد کند. طبق اطلاعات داده شده از طرف تیم توسعه بازی، اینبار بیشترین تغییرات در بخش مکانیزم شوت زدن و در مقابل آن دفاع از دروازه توسط دروازه بان صورت گرفته بطوری که کاملا واقع گرایانه به نظر برسد. سه عنصر کلیدی این سری که بیشترین تمرکز روی اون صورت گرفته است شامل:
هیجان در گل زنی:
سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه را خواهد داد تا به هر شکلی که دوست دارد به سمت دروازه یا هدف شوت بزند و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد خواهد کرد. در آن سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العمل های مختلفی از خودشان نشان خواهند داد که این نشانگر انیمیشن های بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی است.

این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 612
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
13:57
جمعه 19 دی 1393

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

…:: با آپدیت شماره 1.4 بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

شخصیت های خوب همیشه می توانند محبوب باشند. آن ها مردم را نجات می دهند. آتش ها را خاموش می کنند. جنگ ها را پایان می دهند. اسیران را آزاد می کنند. حتی یکی از این کار ها برای محبوبیت یک شخص کافی است. کافی است یک شخصیت خوب لبخند بزند تا همه او را دوست داشته باشند اما چه می شود که همین لبخند بر لبان کسی دیگر مایه زجر است؟ مگر چه تفاوتی میان این دو وجود داشته است؟ شاید به نظر شما این تفاوت کاملا مشخص و محسوس باشد. پس به من بگویید که چه می شود در فیلم شوالیه تاریکی “جوکر” از بتمن محبوب تر است؟ مگر او ظلم نمی کند؟ مگر خون نمی ریزد؟ اوج دیوانگی دقیقا همین است. یعنی سازنده می تواند تا حدی دیوانه وار عمل کند که شخص مخاطب شخصیت ظالم را دوست داشته باشد. لبخند وحشیانه اش را دوست داشته باشد. برترین نمود این دیوانگی در سری Far Cry به چشم می خورد. عنوانی که تا لحظه آخر عده بسیاری شخصیت اصلی را نمی شناسند و از همه مهمتر برایش اهمیتی قائل نیستند. اوج دیوانگی دقیقا همین چیز هاست…
در اوج زیبایی…
همگان موفقیت های نسخه سوم سری بازی های Far Cry را به یاد دارند. عنوانی که قدم ها جلوتر از نسخه های قبلی خود پای گذاشت و در سبک خود استاندارد های تازه ای رامطرح کرد. تمام مدت دیوانه وار به دنبال دیوانه ای به نام Vass می گردیم و در پایان که لحظه مرگ او فرا می رسد می خواهیم او را بکشیم اما از این کار نیز ناراحتیم! مگر چه شده است؟ مگر او یک ظالم دیوانه نبود؟ چگونه یک دیوانه تا این حد ما را دیوانه خود می کند؟
بعد از بزرگی و زیبایی داستان نسخه سوم یوبی سافت دست به کار شد تا این بار نسخه ای بزرگتر و زیباتر از این عنوان را به نمایش در بیاورد. نسخه ای که از همان ابتدا با یک تصویر چه جنجال ها که به پا نکرد. از همجنس گرا بودن شخصیت منفی بازی تا نژاد پرستی پوستر این بازی. اما مهمترین چیز همواره سخن سازندگان و شعار رسمی این بازی بود. شعاری که هنوز هم از درک آن عاجزیم:
یوبی سافت در ساخت این بازی با تک تک جمله هایی که به کار برد ثابت کرد می خواهد بازهم بر روی شخصیت منفی تمرکز کند. در حقیقت سری Far Cry به این شکل جلو می رود. در نسخه سوم این عنوان نیز به مانند همین نسخه تصویر شخصیت منفی بازی به روی باکس آرت نقش بسته بود. حال این بار به جای Vass با یک شخصیت منفی جدید به نام Pagan Min مواجه هستیم که برای شناخت او کافی است تنها تریلر منتشر شده از بازی Far Cry 4 را تماشا کنیم. قبل از هر چیز شما را به مشاهده کامل این تریلر دعوت می کنیم. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 614
محمد جواد فرزانه
13:31
جمعه 19 دی 1393

اگر طرفدار بازی های جالب هستید این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Zombie bubble . در این بازی اندروید زامبی هایی که داخل حبابها گرفتار شده اند را نجات دهید و آنها را آزاد کنید. بازی از گرافیک کارتونی جالبی برخوردار است و تعداد زیادی مرحله نیز دارد و ساعاتی شما را سرگرم خواهد کرد.هم اکنون این بازی اندروید را از موبفا دانلود نمایید.

www.Mobfa.Org_Android_JNdVpbJBvafhRQbO1aYs.jpg (367×550) www.Mobfa.Org_Android_9sxl6Ed0nwJ1PegqnibE.jpg (367×550)

تعداد بازدید از این مطلب: 756
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
محمد جواد فرزانه
19:21
پنج شنبه 18 دی 1393

نسخه جدید بازی Run Sackboy Run محصولی از کمپانی مشهور SONY

دریافت امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ در گوگل پلی و جز بازی های محبوب

Run Sackboy Run نام بازی در سبک ماجراجویی محصولی از کمپانی SONY می باشد.

اگر شما نیز جزء طرفداران کنسول های بازی کمپانی سونی مانند: پلی استیشن ۳,۲,۴ و … باشید شاید با سری بازی های محبوب Little Big planet کمی اشنایی داشته باشید این بازی نیز داستانی شبیه به Little Big planet  دارد.

 Run Sackboy! Run! با کمی نسخه برداری از بازی های محبوب Vector ، Subway سبک منحصر به فرد خود را ارائه داده است.  بازی دارای سبک معروف ماجراجویی با گیم پلی ساده و راوان می باشد این بازی را می توان جز بازی های اعتیاد آور دانست زیرا می تواند بازیکن را ساعت ها مشغول خود کند و تجربه متفاوتی از بازی های ماجراجویی در ذهن او ایجاد کند.  

تعداد بازدید از این مطلب: 999
محمد جواد فرزانه
21:32
چهار شنبه 17 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی The Maze Runner به صورت کاملا آفلاین و بی مشکل

و بدون کوچکترین نیازی به اتصال به اینترنت

 ( ۵ میلیون بار دانلود در گوگل پلی )

گرافیک عالی ، گیم پلی عالی ، پیشنهاد ویژه وبلاگ

نسخه مود شده جدید

The Maze Runner نام یک بازی مهیج دیگری در سبک رانر است که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان بازی مربوط به عده ای نوجوان است که به سرزمینی با نام ” Glade ” فرستاده و تبعید شده اند . آن ها خودشان هم خبر ندارند چه بر سرشان آمده است و از همه بدتر اینکه حتی به خاطر نمی آورند چگونه و چرا به اینجا آمده اند! سرانجام آن ها به رهبری فردی به نام  ” توماس ” که از اعضای این گروه هست تصمیم به فرار می گیرند . اما مسیر برگشت هم ساده نیست و شما در نقش توماس کاراکتر اصلی بازی به همراه دوستانتان می بایست از سخت ترین و پر پیچ و خم ترین و حتی در کانال های آب و تونل ها و … عبور کنید . پس به دوستانتان برای رهایی از این منظقه کمک کرده و آن ها را راهنمایی کنید .

تعداد بازدید از این مطلب: 1373
محمد جواد فرزانه
16:33
سه شنبه 16 دی 1393
تعداد بازدید از این مطلب: 629
محمد جواد فرزانه
16:8
سه شنبه 16 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Candy Crush Soda سری جدید سودا بازی کندی کراش

۱ میلیون بار دانلود از گوگل پلی – این بازی شما را معتاد خواهد کرد …

نسخه معمولی + نسخه مود شده

۱۵ مرحله چالش بر انگیز جدید در این نسخه

Candy Crush Soda Saga نام سری جدیدی از بازی پرطرفدار Candy Crush است که کمپانی King.com یعنی سازنده این بازی مطرح و جهانی اقدام به ساخت نسخه ای جدید  از بازی با نام Candy Crush Soda Saga و به عبارتی نسخه سودا کرده است . در نسخه سودا شاهد کاراکترهایی جدید و زیبا و بالا رفتن گرافیک بازی هستیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 4527
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , ,
محمد جواد فرزانه
15:48
سه شنبه 16 دی 1393

بازی سرگرم کننده LEGO Star Wars The Complete Saga

محصولی از کمپانی مشهور Warner Bros

ارائه شده با قیمت ۶٫۹۹ دلار توسط استور Amazon

با گرافیک مناسب و حجم بالا

توجه: این بازی به صورت اختصاصی برای پردازنده های PowerVR عرضه شده است.

برای اجرای LEGO Star Wars در پردازنده های دیگر می توانید از GLTools استفاده کنید.

نکته: فایل نصبی و دیتای این بازی در یک فایل APK با حجم حدود ۱ گیگابایت ادغام شده اند.

نکته ۲: این بازی از گرافیک و جزیئات بالایی برخوردار است. برای اجرای این بازی به دستگاه هایی نه بسیار قدرتمند اما دستگاه هایی متوسط با مشخصاتی قبیل پردازنده دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت حافظه رم و گرافیک های PowerVR نیاز دارید. همچنین بیشتر از ۱٫۵ گیگابایت فضای خالی هم مورد نیاز خواهد بود.

LEGO ها چند سالیست که در انیمیشن ها، بازی ها و حتی فیلم ها حضور به مراتب پر رنگ تری پیدا کرده اند. LEGO یک علامت تجاری ثبت شده توسط شرکتی با همین نام است که اسباب بازی ها و پازل های کودکانه طراحی می کند. این شرکت فعالیت خود را به صنعت های دیگر نیز گسترش داد و باعث شد تا محصولاتش بیش از پیش معروف شده و در تمام دنیا رخنه کنند. حالا کمپانی های بزرگ از LEGO برای ساخت آثار هنری خود بهره می جویند. شخصیت های لگویی امروزه از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 670
محمد جواد فرزانه
20:4
یک شنبه 14 دی 1393

LEGO Batman 3 Beyond Gotham PC- Proper_RELOADED

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1755
محمد جواد فرزانه
16:31
یک شنبه 14 دی 1393

Age of Wonders III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

Age of Wonders III نسخه جدید بازی استراتژیک کمپانی Triumph Studios می باشد که برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۴ ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتی طولانی نسخه سوم این بازی نیز عرضه شد ، نسخه جدید شامل تغییرات بسیار مهم است که از جمله می توان به ۳ بعدی شدن و همچنین اضافه شدن موتور گرافیکی جدید می باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ریزی نقشه های مختلف برای گسترش دامنه امپراطوری خود هستند ، شما نیز باید باید سعی کنید ضمن جلوگیری از این اتفاق قلمرو خود را گسترش دهید ، بازی با معرفی کلاس های جدیدی از سبک استراتژیک/نقش آفرینی سعی می کند تجربه ی جدیدی از این نوع سبک بازی را به گیمرها هدیه دهد ، وقت را هدر ندهید با تاسیس امپراطوری خود و حمله به دیگر قبایل و کشف افسانه های مختلف به تاخ و تاز بپردازید. ویژگی های بازی را می توان در چند مورد بیان نمود: ۱) توسعه ، اکتشاف و بهره برداری از یک دنیای فانتزی و همچنین کشف مکان های شگفت انگیز و افسانه ای از ویژگی های منحصر به فرد بازی محسوب می شوند. ۲) توسعه قلمرو خود با استفاده از توانایی های فردی و استفاده از استراتژی جنگی. ۳) ارائه دهنده سبک و کلاس جدیدی از بازی های RPG با تمرکز بر روی قدرت رهبری گیمرها. ۴) دارای چندین نژاد مختلف که در ابتدای بازی می توانید با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع نمایید. ۵) دارای داستانی حماسی در بخش تک نفره با جزئیات بزرگ و قوانین مختلفی که برای مجموعه ای گسترده در نظر گرفته شده است. ۶) دارای بخش چمد نفره پیشرفته و گسترده. برای دانلود بازی با لینک مستقیم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Age of Wonders iii pc cover small دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 658
محمد جواد فرزانه
13:40
یک شنبه 14 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Subway Surfers اندروید

امتیاز ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی

سفر به لاس وگاس

نسخه معمولی + نسخه مود شده + نسخه مخصوص پردازنده ها و گوشی های ضعیف (نسخه بدون موزیک)

Subway Surfers یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج است که اضطراب و هیجان را در آن به طور کامل احساس خواهید کرد! در این بازی کنترل شخصیت بازی به دستان شما و تاچ اسکرین گوشی اندرویدی شماست که باید با پرش به موقع از موانع و جمع آوری سکه و امتیاز به مراحل بالاتر بروید.

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 815
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , ,
محمد جواد فرزانه
12:52
یک شنبه 14 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Injustice Gods Among Us

نسخه مود شده + نسخه معمولی (به زودی)

با فایل دیتای مخصوص به ۴ پردازنده Adreno – Mali -Powervr -Tegra 

امتیاز ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی 

Injustice Gods Among Us که به فارسی ( بی عدالتی : خدایان در میان ما) معنی می شود نام بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی برای گوشی های اندروید است که با سبک اکشن و مبارزه در سبک شبیه به بازی های Mortal Combat و یا تیکن پلی استیشن اما با این تفاوت که گرافیک این بازی بسیار دیدنی و تماشایی است و گیم پلی بسیار روان و جالبی دارد.

همچنین ویژگی دیگر این بازی وجود و حضور انواع شخصیت های معروف و افسانه ای که در فیلم ها و کمیک ها با آنها آشنا هستید در آن است.

Injustice-Gods-Among-Us

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 871
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , اکشن , ,
محمد جواد فرزانه
13:11
جمعه 12 دی 1393

در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت.

تعداد بازدید از این مطلب: 2001
محمد جواد فرزانه
11:6
پنج شنبه 11 دی 1393

ازی Assetto Corsa عنوانی در سبک شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای از کمپانی ایتالیایی Kunos Simulazioni است. در این بازی شما با خودروهای جدید و قدرتمندی روبرو می شوید و تمامی زمین های بازی و حتی محیط زمین های بازی بصورت کاملا واقعی طراحی شده است. سری رقابت های ارائه شده در گیم پلی این بازی بر پایه قوانین و روند جاری در دنیا واقعی از جمله سیستم هندلینگ و نوع و شکل ظاهری جاده هاست. طراحی اتومبیل ها نیز بر اساس مدل واقعی و به زیبایی صورت پذیرفته به صورتی که حتی می توان از تماشای آنها به تنهایی لذت برد. بازی این امکان را به شما می دهد تا تمامی اتومبیل های خود را سفارشی کرده و به صورت تکنفره و یا چندنفره و آنلاین به مسابقه با یکدیگر بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 873
محمد جواد فرزانه
21:19
چهار شنبه 10 دی 1393

Mordorدر اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

برای دانلود به ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 784
محمد جواد فرزانه
15:7
چهار شنبه 10 دی 1393

| FIFA 15 Ultimate Edition-FULL UNLOCKED 9.3 G |

FIFA 15 نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 8346
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
14:12
چهار شنبه 10 دی 1393

برای استفاده از امکانات جدیدی که در این پست برای شما جهت مستقیم کردن لینک های پلی استور گوگل قرار داده ایم به ادامه ی مطلب بروید ..... و این صفحه را به علاقه مندی های خود اضافه نمایید ....بوکمارک کنید تا همیشه بتوانید از این ابزار استفاده کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 744
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
محمد جواد فرزانه
22:18
سه شنبه 9 دی 1393

بازی Call Of Mini: Zombies از بازی هایی است که در سبک اکشن و برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما طراحی شده است و بازی فوق بسیار جذاب و هیجان انگیز است که شما را ساعتها با خود سرگرم میکند، داستان ازین قرار است که شهری که در آن هستیید آلوده شده و ارواح در آن زندگی میکنند. ویروس ناشناسی تمام اهالی شهر را یکی یکی از پای در آورده و آن ها اشتهای غذایی خود را ازدست داده اند ولی برای خوردن مغز افراد سالم اشتهای بسیاری دارند. چندین نفر برای مقاومت دربرابر آن ها دست به کار شده اند. مسلسل ها و راکت اندازها تنها کمکی آنها هستند. شما بگویید آیا آن ها میتوانند یک روز دیگر زنده بمانند؟ زنده ماندن آن ها به شما بستگی دارد.

برای دانلود به...

تعداد بازدید از این مطلب: 900
محمد جواد فرزانه
15:31
سه شنبه 9 دی 1393

Rescue Me – The Adventures به فارسی (من را نجاب بده – ماجراجویی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و کارتونی و گیم پلی ای مهیج در سبک بازی های ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما باید شخصیت های دوست داشتنی بازی را از طوفان، آتش سوزی، حیوانات وحشی و … نجات دهید. شما می بایستی با استفاده از انگشت خود دست این شخصیت های زیبا و ناز را بگیرید و از سقوط ان ها به زمین جلوگیری به عمل اورید و جان آن ها را نجات دهید!

 برای دانلود به ادامه مطلب مرا...

تعداد بازدید از این مطلب: 912
محمد جواد فرزانه
14:48
سه شنبه 9 دی 1393

RELOADED

بازی The LEGO Movie Videogame دارای 15 مرحله و 90 کاراکتر است . در این بازی لگو در نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود و بازیکنان در مسیری قرار میگیرند که نتیجه ی آن نجات دنیای لگو خواهد بود و در آخر تمام شخصیت های مهم این بازی کنار هم قرار خواهند گرفت ....اگر شما هم وسوسه شده اید که تصاویر این بازی را به همراه لینک دانلود و حجم بازی ببینید برای دانلود این بازی جدید و کم حجم شده به ادامه ی مطلب بروید....

تعداد بازدید از این مطلب: 796
محمد جواد فرزانه
15:32
دو شنبه 8 دی 1393

Escape Dead Island بازی هیجان انگیزی در سبک ماجرایی و Survival از کمپانی Deep Silver برای کامپیوتر می باشد که ترس هم چاشنی داستان پرمحتوای آن شده است. Cliff Carlo شخصیت اصلی این عنوان به حساب می آید و داستان از جایی روایت می شود که او برای یک ماموریت بسیار مهم به جزیره Narapela واقع در بمبئی اعزام شده ولی ماجرا چیزی نیست که طبق روال پیش برود.

برای دانلود به ادامه مطلب مرا...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1019
محمد جواد فرزانه
13:57
دو شنبه 8 دی 1388
  •  ویژگی های پچ:
  • اضافه شدن لیگ برتر ایران با اسامی کامل بهمراه لباس اصلی تیم ها
  • اصلاح اسامی بازیکنان تمام لیگ های بازی
  • اصلاح نام بازیکنان تیم ملی ایران و ترکیب تیم ملی
  • اصلاح اسامی بازیکنان تمامی تیم های ملی
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ انگلیس
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ ایتالیا
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ اسپانیا
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ فرانسه
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ هلند
  • اضافه شدن لیگ حرفه ای آلمان _بوندسلیگا بهمراه لباس اصلی تیم ها و چهره بازیکنان
  • آپدیت آخرین نقل و انتقالات اروپا
  • اضافه شدن فیس های جدید برای لیگ برتر ایران

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1254
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , ,

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر