دریافت کد دانلود بازی Assassin’s Creed Unity برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
14:21
جمعه 19 دی 1393

دانلود بازی Assassin's Creed Unity برای PC

…:: آپدیت شماره 1.3 بازی اضافه شد ::..

…:: آپدیت شماره 1.2 بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

از همان سال 2007 که اولین نسخه ی سری Assassin’s Creed روانه ی بازار شد و با فروش و استقبال بی نظیری رو به رو شد، انتظار می رفت که یوبی سافت این عنوان را گسترش دهد و به یک فرانچایز تبدیل کند. در حالی که انتظار می رفت چند سال از عرضه ی نسخه ی اول بگذرد تا نسخه ی دوم عرضه شود، در کمال حیرت یوبی سافت دو سال پس از عرضه ی نسخه ی اول، نسخه ی دوم را نیز روانه ی بازار کرد که با تغییرات شگرف خود توانست همگان را مجذوب خود کند. یوبی سافت که کار ساخت نسخه ی دوم را از زمانی که ساخت نسخه ی اول در میانه قرار داشت، آغاز کرده بود، تصمیم گرفت برای نسخه ی سوم نیز چنین کاری انجام دهد. بنابراین بلافاصله پس از ساخت نسخه ی دوم، کار ساخت نسخه ی سوم نیز آغاز شد و در این میان دو عنوان فرعی از این سری که در واقع تکمیل کننده ی راه نسخه ی دوم بود، عرضه شدند. سرانجام در سال 2012 نسخه ی سوم عرضه شد اما نتایج آن چیزی نبود که یوبی سافت انتظار داشت، در نتیجه این شرکت تصمیم گرفت نسخه ی چهارم این سری را به سرعت و بر اساس مکانیزم نبرد های دریایی نسخه ی سوم، راهی بازار کند تا بر روی یک عنوان جدید از این سری کار کند. یوبی سافت به این دلیل که به این نسخه همانند یک شروع جدید برای این فرانچایز نگاه می کرد، تصمیم گرفت آن را به عنوان نسخه ی پنجم بازی عرضه نکند و به این ترتیب این عنوان با نام Assassin’s Creed Unity معرفی شد. عنوانی که قرار است ناجی این فرانچایز باشد و آن را به ریشه های خود باز گرداند.
Assassin’s Creed Unity همانند یک IP جدید است. در واقع در این عنوان اکثر مکانیزم ها تغییر کرده اند و بهبود یافته اند که از جمله ی آن ها می توان به حرکات بسیار بهتر پارکور و همچنین مبارزات چالش بر انگیز تر اشاره کرد. اولین نمایش رسمی بازی از بخش جدید آن یعنی Co-Op بود که در E3 2014 به نمایش در آمد و نشان داد که تیم سازنده بر روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. نمایش دیگر بازی از بخش تک نفره ی آن و نمایش مکانیزم های جدید این نسخه بود که باعث شد تا امید طرفداران به این عنوان بسیار بیشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations یعنی آقای Alexandre Amancio نیز به خوبی نشان دهنده ی این مسئله است که یوبی سافت قصد دارد با این عنوان به ریشه های این سری باز گردد. از سوی دیگر 10 استودیو مشهور یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نیز بر روی این عنوان کار می کنند که نشان از عظمت این عنوان دارد. Unity اولین نسخه ی این سری است که تنها بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود و در نتیجه دارای یک جهش گرافیکی عظیم نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همه ی این موارد نوید یک عنوان عالی را می دهد و طرفداران این فرانچایز امیدوارند تا این نسخه بار دیگر عظمت این سری را باز گرداند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 604
محمد جواد فرزانه
13:57
جمعه 19 دی 1393

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

…:: با آپدیت شماره 1.4 بازی اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

شخصیت های خوب همیشه می توانند محبوب باشند. آن ها مردم را نجات می دهند. آتش ها را خاموش می کنند. جنگ ها را پایان می دهند. اسیران را آزاد می کنند. حتی یکی از این کار ها برای محبوبیت یک شخص کافی است. کافی است یک شخصیت خوب لبخند بزند تا همه او را دوست داشته باشند اما چه می شود که همین لبخند بر لبان کسی دیگر مایه زجر است؟ مگر چه تفاوتی میان این دو وجود داشته است؟ شاید به نظر شما این تفاوت کاملا مشخص و محسوس باشد. پس به من بگویید که چه می شود در فیلم شوالیه تاریکی “جوکر” از بتمن محبوب تر است؟ مگر او ظلم نمی کند؟ مگر خون نمی ریزد؟ اوج دیوانگی دقیقا همین است. یعنی سازنده می تواند تا حدی دیوانه وار عمل کند که شخص مخاطب شخصیت ظالم را دوست داشته باشد. لبخند وحشیانه اش را دوست داشته باشد. برترین نمود این دیوانگی در سری Far Cry به چشم می خورد. عنوانی که تا لحظه آخر عده بسیاری شخصیت اصلی را نمی شناسند و از همه مهمتر برایش اهمیتی قائل نیستند. اوج دیوانگی دقیقا همین چیز هاست…
در اوج زیبایی…
همگان موفقیت های نسخه سوم سری بازی های Far Cry را به یاد دارند. عنوانی که قدم ها جلوتر از نسخه های قبلی خود پای گذاشت و در سبک خود استاندارد های تازه ای رامطرح کرد. تمام مدت دیوانه وار به دنبال دیوانه ای به نام Vass می گردیم و در پایان که لحظه مرگ او فرا می رسد می خواهیم او را بکشیم اما از این کار نیز ناراحتیم! مگر چه شده است؟ مگر او یک ظالم دیوانه نبود؟ چگونه یک دیوانه تا این حد ما را دیوانه خود می کند؟
بعد از بزرگی و زیبایی داستان نسخه سوم یوبی سافت دست به کار شد تا این بار نسخه ای بزرگتر و زیباتر از این عنوان را به نمایش در بیاورد. نسخه ای که از همان ابتدا با یک تصویر چه جنجال ها که به پا نکرد. از همجنس گرا بودن شخصیت منفی بازی تا نژاد پرستی پوستر این بازی. اما مهمترین چیز همواره سخن سازندگان و شعار رسمی این بازی بود. شعاری که هنوز هم از درک آن عاجزیم:
یوبی سافت در ساخت این بازی با تک تک جمله هایی که به کار برد ثابت کرد می خواهد بازهم بر روی شخصیت منفی تمرکز کند. در حقیقت سری Far Cry به این شکل جلو می رود. در نسخه سوم این عنوان نیز به مانند همین نسخه تصویر شخصیت منفی بازی به روی باکس آرت نقش بسته بود. حال این بار به جای Vass با یک شخصیت منفی جدید به نام Pagan Min مواجه هستیم که برای شناخت او کافی است تنها تریلر منتشر شده از بازی Far Cry 4 را تماشا کنیم. قبل از هر چیز شما را به مشاهده کامل این تریلر دعوت می کنیم. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 614
محمد جواد فرزانه
16:33
سه شنبه 16 دی 1393
تعداد بازدید از این مطلب: 629
محمد جواد فرزانه
20:4
یک شنبه 14 دی 1393

LEGO Batman 3 Beyond Gotham PC- Proper_RELOADED

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1755
محمد جواد فرزانه
21:19
چهار شنبه 10 دی 1393

Mordorدر اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

برای دانلود به ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 784
محمد جواد فرزانه
14:48
سه شنبه 9 دی 1393

RELOADED

بازی The LEGO Movie Videogame دارای 15 مرحله و 90 کاراکتر است . در این بازی لگو در نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود و بازیکنان در مسیری قرار میگیرند که نتیجه ی آن نجات دنیای لگو خواهد بود و در آخر تمام شخصیت های مهم این بازی کنار هم قرار خواهند گرفت ....اگر شما هم وسوسه شده اید که تصاویر این بازی را به همراه لینک دانلود و حجم بازی ببینید برای دانلود این بازی جدید و کم حجم شده به ادامه ی مطلب بروید....

تعداد بازدید از این مطلب: 796
محمد جواد فرزانه
15:32
دو شنبه 8 دی 1393

Escape Dead Island بازی هیجان انگیزی در سبک ماجرایی و Survival از کمپانی Deep Silver برای کامپیوتر می باشد که ترس هم چاشنی داستان پرمحتوای آن شده است. Cliff Carlo شخصیت اصلی این عنوان به حساب می آید و داستان از جایی روایت می شود که او برای یک ماموریت بسیار مهم به جزیره Narapela واقع در بمبئی اعزام شده ولی ماجرا چیزی نیست که طبق روال پیش برود.

برای دانلود به ادامه مطلب مرا...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1019

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر