دریافت کد دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
12:54
جمعه 11 ارديبهشت 1394

نسخه جدید بازی انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. این بازی به علت انتشار آن برای کنسول های نسل هشتمی، کمی با تاخیر مواجه شد. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک بازی کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است و چیزی درخور کنسول های نسل هشتمی قرار شده که ارائه شود.

WWE 2K15 PC-RELOADED

|کرک فیکس WWE.2K15.Crackfix-RELOADED به پست اضافه شد|

|دانلود به صورت پارت های ۵گیگابایتی به پست اضافه شد|

 

WWE 2K15 pc cover small دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 768
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
13:48
دو شنبه 22 دی 1393

دانلود بازی راگبی Rugby Challenge 2

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

حس خود را میهمان بزرگترین بازی راگبی کنید، Rugby Challenge 2 نسخه ی the Lions Tour با حضور Jonah Lomu ی افسانه ای مجموعه ای محتوای کاملا جدید را به کار گرفته است. Rugby Challenge 2 بیش از 110 تیم و 50 Stadia از سراسر دنیا را به کار گرفته و همچنین شامل لایسنس برای All Blacks، Qantas Wallabies، British و Irish Lions 2013 تور استرالیا، USA Eagles، Bledisloe Cup، Barbarians FC، Combined Country، Super Rugby Teams، AVIVA Premiership Rugby، TOP 14، Pro D2، RaboDirect PRO12، ITM Cup و Runfurly Shield نیز می باشد. گیم پلی عالی و گسترش یافته به علاوه ی ضربات سریع، Lineout های سریع، ضربه از Lineout، قطع بازی، رقابت بر سر توپ، جداکردن بازیکنان از جنجال و هیاهو و استراتژی های پویای تیمی در بازی منتظر شماست. حالت های بازی شامل مسابقه ی منفرد، The Liones Tour، رقابت ها، حالت حرفه ای گسترش یافته، آموزش و بازی آنلاین تا حالت چند نفره ی 4v4 است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 651
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
14:8
جمعه 19 دی 1393

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

…:: نسخه فشرده شده Black Box اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer امسال با شعار “زمین از آن ماست” یا “The Pitch is Ours” وارد رقابت با رقیب دیرینه ی خود یعنی FIFA شده است. طبق آخرین اخبار بعد از نمایشگاه E3 2014، کونامی اطلاعاتی در رابطه با نسخه جدید و چند عکس منتشر کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اینبار کونامی سعی کرده هیجان و انعطاف پذیری رو به PES برگرداند تا بتواند بار دیگر مانند نسل گذشته یک شبیه سازی فوتبال همراه با هیجان و لذت رو ایجاد کند. طبق اطلاعات داده شده از طرف تیم توسعه بازی، اینبار بیشترین تغییرات در بخش مکانیزم شوت زدن و در مقابل آن دفاع از دروازه توسط دروازه بان صورت گرفته بطوری که کاملا واقع گرایانه به نظر برسد. سه عنصر کلیدی این سری که بیشترین تمرکز روی اون صورت گرفته است شامل:
هیجان در گل زنی:
سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه را خواهد داد تا به هر شکلی که دوست دارد به سمت دروازه یا هدف شوت بزند و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد خواهد کرد. در آن سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العمل های مختلفی از خودشان نشان خواهند داد که این نشانگر انیمیشن های بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی است.

این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وبلاگ بازی های توپ دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 609
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
11:6
پنج شنبه 11 دی 1393

ازی Assetto Corsa عنوانی در سبک شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای از کمپانی ایتالیایی Kunos Simulazioni است. در این بازی شما با خودروهای جدید و قدرتمندی روبرو می شوید و تمامی زمین های بازی و حتی محیط زمین های بازی بصورت کاملا واقعی طراحی شده است. سری رقابت های ارائه شده در گیم پلی این بازی بر پایه قوانین و روند جاری در دنیا واقعی از جمله سیستم هندلینگ و نوع و شکل ظاهری جاده هاست. طراحی اتومبیل ها نیز بر اساس مدل واقعی و به زیبایی صورت پذیرفته به صورتی که حتی می توان از تماشای آنها به تنهایی لذت برد. بازی این امکان را به شما می دهد تا تمامی اتومبیل های خود را سفارشی کرده و به صورت تکنفره و یا چندنفره و آنلاین به مسابقه با یکدیگر بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 872
محمد جواد فرزانه
15:7
چهار شنبه 10 دی 1393

| FIFA 15 Ultimate Edition-FULL UNLOCKED 9.3 G |

FIFA 15 نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 8345
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , HD , ,
محمد جواد فرزانه
13:57
دو شنبه 8 دی 1388
  •  ویژگی های پچ:
  • اضافه شدن لیگ برتر ایران با اسامی کامل بهمراه لباس اصلی تیم ها
  • اصلاح اسامی بازیکنان تمام لیگ های بازی
  • اصلاح نام بازیکنان تیم ملی ایران و ترکیب تیم ملی
  • اصلاح اسامی بازیکنان تمامی تیم های ملی
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ انگلیس
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ ایتالیا
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ اسپانیا
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ فرانسه
  • اصلاح اسامی ، لباس و ترکیب تمام تیم های لیگ هلند
  • اضافه شدن لیگ حرفه ای آلمان _بوندسلیگا بهمراه لباس اصلی تیم ها و چهره بازیکنان
  • آپدیت آخرین نقل و انتقالات اروپا
  • اضافه شدن فیس های جدید برای لیگ برتر ایران

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1253
موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر , ورزشی , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر